torsdag 5 april 2012

Specialpass

Tidig eftermiddagsträning, specialpass nr 2;

A1.Marklyft Jobba upp en tung och fin trea. 80 kg/85 kg/80 kg
A2.3 boxhopp 60cm efter varje set. 
Vila 1-3 min till A1 beroende på hur tung vikt du har kommit upp till.

B.Enbens marklyft 8/8x3 vila 30s mellan benen.
30 kg. Balansövning...här känns det en del i axeln men jag tror att det är för att jag är så ostabil, bör funka bättre och bättre.

C. AMRAP 12 min: 10 m utfallsteg 16kgx2 20 m farmers walk 8x10m shuttlerun.
Resultat: 9 varv + 10 m utfallssteg.

D1.AMSAP hollow rock 35/30/30
D2.Viktad backextension 3x10 - körde bara på 10 kg men det verkade räcka kände jag på sista varvet.

Skönt att träna lite rygg också. Jag är så trött i låren sedan jag körde igång igen - eftersom det mesta jag kan göra nu är benträning plus att jag började cykla till jobbet den här veckan så får de inte så mycket vila....kommer att få sjuuuuukt starka ben :-) och i morgon blir det mycket mer benträning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar