måndag 3 september 2012

Känn inte efter

Löjlig huvudvärk sedan i går, det var på vippen att jag inte gick och tränade. Drog ut på det i det längsta innan jag masade mig iväg. Och fick återigen bevisat att hur man känner sig inte säger så mycket om hur det sen går.

Dagens pass kördes senast 18 augusti;

A. 1 PC++2 jerks vila 2min mellan varje 50kg och uppåt.
Precis som förra gången, klockrent upp till 55 kg där jag stannade. Svårt att förstå att det var mitt rekord till alldeles nyligen. Och att mitt nya rekord är 56,5. Jag börjar tro på att nästa höjning ligger nära.

B. OTM i 10min 5 explosiva backsquat 50 kg
Ville inte testa höjning iom att jag just haft ont i höftböjaren. Det gick ok men kändes oväntat tungt. Var nästan lite skakis i benen efteråt - men så har jag iofs inte knäböjt på över en vecka.

C. 3x3 pullups: De första två per varv med hopp upp, gå ner till 90 grader och dra mig upp. Den tredje med upphopp och 5 sek paus vid haka, näsa och panna i stället.

D. AMRAP 8 min

5 armhävningar
7 burpees utan armhävning
9 svingar 16kg

Resultat 7 varv blankt.

Se där - och med det försvann huvudvärken!

//M 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar