fredag 29 mars 2013

Utfallstå

Sats Liljeholmen, samma pass som  21 mars:

A. Totalt 60 sekunder hängande med hakan över med pronerat grepp, varje gång hakan hamnar under ska du göra 3 djupa OHS 30 kg.

Glömde bort mig totalt gällande tidtagning...och fastnade i en diskussion mitt i...sååå inte vet jag om resultatet säger så mycket. Hängtider 25/13/22. Ffa pga pratvilan innan sista hänget. Men körde tre stabila OHS-omgångar.

B1. Marklyft 3x70kg, 3x75kg, 80kgx3+ (öka 2,5 kg varje gång du klarar 5 eller fler på sista)
B2. Stående press bakom nacken 25kgx5, 5, 5+ (öka 2,5 kg vid 8 eller fler)

5 marklyft och 8 press sista varvet. Pressen var på håret.

C. Enbensplanka 30 sekunder per ben, 30 sekunder vila x 3


Här visade sig min oförmåga att göra utfallssteg mycket tydligt. Eftersom jag har så svårt med högerbenet använder jag utfallsbenet för mycket och fel så i dag gjorde vänstertån ont i enbensplankan. Den känns nästan stukad. 





1 kommentar:

  1. Stackars dig, måste varit tufft att bli fastbunden och tvångsmatad? :)

    Hur kändes axeln i pressen?

    SvaraRadera