onsdag 23 oktober 2013

Onsdag

Jag skulle ju tränat i måndags men var tvungen att jobba sent så det hanns inte, den två dagar i Göteborg med kvällsaktivitet så det blev fyra dagars vila. Om inte gokarten i går räknas förstås...jag tror egentligen att det kanske var bra eftersom förkylningen hann försvinna nästan helt. Förutom toklock i öronen vid landningen både i går och i dag. Jaja.

Dagens pass:

A1. Jämna minuter i tio minuter
1 push press, 1 pusj jerk, 1 jerk 40 kg
Höj 2,5 kg nästa gång varje gång det går bra.
A2. Ojämna minuter i tio minuter
Dra dig då högt du kan i en pullup.

Det gick ganska bra, inga problem med vikten men körde utan lyftarskorna och känner mig då lite ostabil. Pullup-dragen sisådär.

B. Amrap 20 min
Stå i hollow 15 sekunder på händer med ansiktet in mot väggen. Händerna får inte vara mer än 20 cm från väggen som mest.
20 sek hollow på golv.
10 stående KB-pressar tvåarms 8 kg x 2
300 m rodd under 1:55 ave

Det gick inte särskilt bra, jag var alldeles för trött i dag = körde fyra varv och la ner. Kanske också påverkad av att locket i öronen fortfarande satt i. Först nu har det släppt.

Nya tag i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar