torsdag 31 oktober 2013

Onsdag

Min axel känns alldeles för mycket, gjorde inte hela passet i dag - men nästan:

A. E2M 10 min 1 clean + 2 PC 45 kg, öka 2,5 kg varje gång du fixar alla set.
Fixade alla set galant.

B. E2M 10 min 5 backsquat med tempot 3 sek ned, 5 andetag ned i magen i botten, håll andan, explodera upp, vänd direkt i toppen. 30 kg. Höj 2,5 kg varje vecka.
Blir helt snurrig i skallen av detta. Men gick bra i övrigt.

C. 5 varv på tid av:

  • 4 liggande rodd, fokus på kontakt, inte släng och slit.
  • 8 armhävningar
  • 12 sek stå på händer hollow med ansikte mot vägg
  • 16 kbs till ovanför ögon/huvud 20 kg
  • 20 sek plankan, låg höft, lätt böjda knän, handflator i golv.


Varv tre tappade jag, trots fokus ( trodde jag) spänningen på vägen ner från handstående och föll lite. Axeln kändes och jag tänker att det kanske påverkade, inte vet jag. Men jag körde bara tre varv....tog sju minuter kanske?

Rullade höger skuldra/rygg på golfboll när jag kom hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar