lördag 26 oktober 2013

Vinseg

Seg dag efter ovanligt mycket vin i går, massor av god mat och sent i säng. Så ett pass med rodd och löpning var inte vad kroppen längtade efter. Men det gick rätt bra faktiskt!

Först av allt gjorde jag en pullup. För att jag kan :-) Det får bara inte hända att jag tappar det nu.

Sen 10 varv:
60 sek rodd under 1:55
60 sek vila
60 sek löpning 12 km/h
60 sek vila

David trodde att han menade 10 varv totalt = 5 av varje när jag frågade, alltså ett 20-minuterspass. Men jag undrar ändå eftersom det gick så smärtfritt om det inte ska vara 10 varv av varje? Hur som helst blev det lite mer än 20 minuter, fastnade i prat efter första svängen och fick mer än fem minuters vila så jag började om.

Känns schysst att få in lite löpning, det var evigheter sen. Mycket trappor blev det också eftersom jag var på Marievik där rodd- och löpmaskiner är på olika våningar.

Piggare nu. Det är tur det eftersom det blir vin och ny middag vid sju. Puh, tur att man får en timme extra i natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar