lördag 18 januari 2014

Lördag

Sen träning på Liljeholmen med nytt pass:

A1. Jämna minuter i 10 min

  • 1 pullup

A2. Ojämna minuter i 10 min

  • 5 frontsquats 30 kg från 60 cm höjd

Mycket nöjd med att få till hela pullups de tre första varven, jag har inte gjort ngn sedan innan jul.
FS blev svårt, eller ffa omständigt, fick ta alla stora viktplattor för att bygga upp 30 cm-lådan till 60-höjd = måste hitta annan lösning framöver eftersom det är extremt ovanligt att alla vikter är lediga. Men fick till övningen bra tycker jag!

B. E2M i 10 minuter

  • Frontrackade stepups 15 cm, håll 2 sek i topp, 20 kg 10/10
  • 5 latsdrag, pronerat grepp, 40 kg

Löjligt dålig på detta när högerfoten är i plattan...men det måste ju bli bättre med tiden? Jag orkade inte ens 10 per varv och skalade ner till 8 de sista 3 varven :-(

C. OTM till fail

  • 5 burpees
  • 5 gobletsquats 16 kg
  • 5 svingar 16 kg
Bestämde mig redan innan för att köra 10 varv med målet att öka minst ett varv per gång. Flåsigt men gick ok. 

Just nu extremt trött i ryggen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar