tisdag 28 januari 2014

Oflåsig

Träning på Infracity, bra yta, många viktplattor etc - men fick säga åt folk flera gånger att hålla lite avstånd, det är verkligen irriterande med folk som inte ser sig omkring och såsar runt på ytan som om det är nån j-vla fritidsgård. Harom ingen lokal eller?

A. E2M 10 min 1 clean + jerk 50 kg
Gick mycket bra.

B. E2M 10 min 5 backsquat explosiva 45 kg
Samma som A.

C. E3M i 18 min, så snabbt som möjligt

  • 300 m rodd sub 1:55 min
  • 10 thrusters 25 kg
  • 10 laterala burpees
Och....HÄR tog det stopp! Kände mig usel redan varv ett, totalt utan ork. Tänkte att ok, jag testar detta men men 5/5 thrusters/burpees. Det höll i tre varv. Höll på att ge upp mitt i rodden varv tre men det är ju förbjudet. Men fler än tre halvdana varv blev det inte. Undrar hur det kan kännas så omöjligt ibland när jag ändå tränar fyra gånger i veckan?

D. Enbensplanka 30/30x3

Till och med detta var på gränsen för vad jag klarade av - svetten droppade och hela kroppen darrade.

Jag kanske också trodde att jag var på en fritidsgård? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar