lördag 15 februari 2014

Bra och dåligt tryck

Jag vill verkligen jobba på min pissiga inställning till flåsträning. Börjar med att se till att få in ett intervallpass i veckan! Efter en drink och två glas vin i går har jag känt mig superbakis vilket till exempel yttrade sig så att jag mindre än två timmar innan träningen inte kunde motstå att trycka i mig en semla - visserligen glutenfri men...

10 varv:
60 sek rodd under 1:55
60 sek vila
60 sek löpning 12 km/h
60 sek vila

Bra i dag att jag höll tempot vilket jag inte gjort de senaste två gångerna. Märkte stor skillnad i trycket i rodden de sista varven. Nöjd. Men när jag trycker lite på hälsenorna känns de ömma, lite orolig över att jag inte håller för löpningen. Kanske inte ska köra detta med barfotaskorna?

Efter passet lite illamående, förmodligen semlan som spökade. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar