fredag 7 mars 2014

Svosch!

Andra bra passet i rad! Woohoo!!

Först fick jag behandling av min högeraxel. Ajajaj vad det gjorde ont.

Ryckträning upp till tvåor på 36 kg. Kändes rätt bra faktiskt. Mycket fokus på att vara snabb från start  och ffa dra upp armbågarna!

Sen 14:1 (och 11:1) = AMRAP 10 minuter av:

  • 30 DU´s
  • 15 power snatch 25 kg

Resultat 4 varv + 30 DU´s och 5 ryck. Otroligt nöjd med mig själv i dag - hade inte tanken eller viljan att lägga ner en enda gång, det var nästan kul under själva wodden. Och OM jag har kollat rätt skulle jag ligga någonstans på plats 650 i min åldersklass (det lät ju inte lika bra som det kändes).

Någonstans i mina gamla blogginlägg finns ett tidigare resultat av detta pass men det lyckas jag inte hitta det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar