lördag 19 april 2014

Börja på ny kula

Ledigt och påskigt = vin- och godisstinn (sorry) tog jag mig till Sats Medis för nytt pass nr 1:

A. E2M i 10 min 5 OHS+5 hängande ryckdrag+5 hängande styrkeryck utan att flytta fötter 20kg
Det här är verkligen bra uppvärmning. Och bra teknikträning = svårast är att inte flytta fötterna!

B. I 15min:
  • Minut 1: 3 Explosiva fronsquats 35kg
  • Minut 2: 3 explosiva backsquats 35kg
  • Minut 3: 1 PU
Gick ju bra denna första gång, blir jobbigare i takt med att vikten höjs. Glad över att jag klarar alla pullups.

C. AMRAP 10 min av:
  • 10 burpees
  • 30 DU

Hittade ett tomt rum med massa maskiner och en tom del med matta där jag gjorde detta. Tyvärr var det lite lågt i tak så det var på håret att det gick att hoppa. Meeen det blev 7 varv minus 10 DU's.

När jag får nya pass är det nästan det enda jag tänker på. Funderar redan över morgondagens löpning. Och måndagens träning. Hur ska det gå? 

Glad påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar