söndag 11 maj 2014

PULLUPS!!!

Så kul, i dag tränade jag på Sats Medis med Jenny! Hon körde mitt pass hon också, det var samma pass som förra fredagen:

A. E2M i 10 min 5 OHS+5 hängande ryckdrag+5 hängande styrkeryck utan att flytta fötter 20kg

Märkligt att detta kan vara så jobbigt. Redan efter minut två är jag tokuppvärmd och svettig. Bra som inledning och uppvärmning det här.

B. I 15min:
  • Minut 1: 3 Explosiva fronsquats 40 kg
  • Minut 2: 3 explosiva backsquats 40 kg
  • Minut 3: 1 PU
Allt gick bra. Fast jag fuskade lite med pullups och körde FLER! Kände i veckan att det är på gång med plural här så jag testade och jajamensan - två i rad, där satt den! Gjorde två varv 1, 2 och 4. Mycket mycket nöjd. Kände mig stark i dag.

C. AMRAP 10 min av:

  • 10 burpees
  • 30 DU´s
Totalt 7 varv och 2 burpees. Rephoppandet mycket bättre än senast. Får mjölksyra i underarmarna för att det går så bra :-)

Bra träningshelg! Så här såg jag och Jempa ut efter cirkeln:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar