onsdag 4 juni 2014

Det går i vågor...

...verkar det som. Precis när jag känner att det är på G och går bra och uppåt tar jag en liten tur nedåt. Denna gång med starkt bidragande externa faktorer. Var nämligen på fest i lördags som höll på alldeles för länge och med alldeles för mycket vin och öl så någon träning i söndags var det inte tal om. Inte i måndags heller.

Men i går blev det lite, samma pass som för två veckor sedan:

A. E2M i 10 min 5 OHS+5 hängande ryckdrag+5 hängande styrkeryck utan att flytta fötter 25 kg.

Här var det ökning med 5 kg. Märktes men/och gick ok, kändes rätt att höja här så jag blev tvungen att koncentrera mig ordentligt.

B. I 15min:
  • Minut 1: 3 Explosiva fronsquats 45 kg
  • Minut 2: 3 explosiva backsquats 45 kg
  • Minut 3: 1 PU
Två pullups varv ett men sen gick det sämre. Delvis kanske pga de tjocka stängerna. Nåja. Ökad vikt gick bra.

C. AMRAP 10 min av:
  • 10 burpees
  • 30 DU´s
Här tog det stopp. Kunde f-n inte hoppa mer än två hopp i taget.  Och så vidare...gav upp efter tre minuter och åkte hem. 

Försöker få in lite mer "äh" i livet. Svårt att kombinera med CrossFit dock :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar