måndag 23 juni 2014

Mespass

Det är så olika. I dag orkade jag just ingenting tycker jag. Försökte med detta:

A. E2M i 10 min 5 OHS+5 hängande ryckdrag+5 hängande styrkeryck utan att flytta fötter 25 kg. 

B.E2M i 10 min
3 PU, hoppa upp, sänk nedtill över huvudet, dra upp igen genom att dra bak armbågar.
7 stående hantelpress 10 kg
5 explosiva backsquats 50 kg

Det gick. Inte mycket mer.

Sen tänkte jag köra 10 varv av:

2 väggklättringar
10 svingar 20 kg
5 liggande rodd

Ska egentligen vara amrap 20 minuter, 20 kg på klotet plus en 10 meters bear crawl däri också. Men jag skalade. Tänkte att jag kör ett varv varannan minut iaf. Men jag orkade bara sju varv. Greppet kändes slut redan från början. Rodden var oväntat tung. mnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn mmmmmmm

I morgon = pt-timme, hoppas det går bättre då. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar