torsdag 11 september 2014

Hur mår jag?

Halvbra form i dag, vet inte om jag inbillar mig eller om jag har en infektion i kroppen. Hur som helst, samma pass som 27 augusti

A.E2M i 10 min vändning 50 kg (när du fixar alla höjer 2,5kg till veckan efter).
Pga ngt löjligt slarv eller inbillning att det var tungt missade jag varv tre - tycker inte att det ska räknas, det var inte vikten i sig....men körde ett extra varv så det blev fem schyssta vändningar i alla fall.

B. E2M i 10 min Sumomarklyft 70kgx3x5, upp med bröstet och luft i magen, spänn ut den åt sidorna.
Klättra upp på händer mot vägg, sträck armar, spänn mage och framförallt rumpa i 20 sekunder i toppen.

C.E4M i 12min
10 hantelcurl sittande 6 kg
10 sittande hantelpress 6 kg
10 framåtlutad rodd 6 kg
10/10 utfall bakåt, lugnt och kontrollerat, lyft knä mot bröst. 6 kg i varje hand

Som vanligt utfallsstegen med vänster som är min utmaning. 

Känner mig eventuellt risig. Men förmodligen sover jag bort det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar