måndag 24 november 2014

Cityträning #2

Så fantastiskt bra fixat, vi hade ledningsmöte på stan och när två behövde lämna för annat möte körde vi andra träning och bad på Sturebadet!! Vilket lyxställe...

Först hittade jag ett gym som var fullt med plattformar och stänger och nästan tomt. Där gjorde jag detta:

E3M i 15 min
3 upphöjda marklyft 87,5 kg
6 pressar från nacken m brett grepp 22,5 kg

Har ju passat på pressarna iom behandling av skuldran men skulle kört tyngre. Nåja.

Sen gick jag till det andra gymmet, gjorde först ett par vanliga pullup och ett par kippade från toppläge, sen detta:

4 varv av
500 m rodd
500 m löpning
vila 1 min

Usch usch usch vad det gick dåligt. Första tre varven rodd på ca 1:55 och löpning på 11 km/h. Sen dog jag. Sista varvet rodden sub 2:10 och löpning 10 km/h. Mesigt.

Sen lite bubbelbad och fantastisk middag på Taverna Brillo!

För att inte ha det alltför bra tar jag 06:15-planet från Arlanda till Köpenhamn i morgon. God natt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar