lördag 24 oktober 2015

Väckas efter vila

Vila i tre dagar!?!? Jo, så blev det. Kvällsgrejer onsdag och torsdag, sen ilade det så mycket i högeraxeln att jag bytte fredagspasset mot naprapatbehandling i stället.

Men i dag, lördagspass m Fernando:

Fight Gone Bad = AMRAP 3 varv av:
  • 1min Wall balls 9/6kg
  • 1min Sumo deadlift high pull 35/25kg
  • 1min Boxhopp 50cm
  • 1min Push press 35/25kg
  • 1min Rodd Kcal
  • 1min vila

Jag hade såklart gått igenom passet med David i måndags och upplägget var 15 wallballs och high pulls per varv, hoppa boxhopp hela minuten, 20 PP och ro på i lagom tempo. Kom upp i 245 totalt. Känner så här efteråt att jag hade kunnat lägga på några wallballs och även kanske push pressar. 
Toksvettigt pass, avslutade med 3x1 min hollow holld/1 minut kobran och sen sidocrunches.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar