söndag 21 januari 2018

Veckans träning

Startade veckan med en måndagstimme med David.
Clean från bockar. Mycket svårt.
Väldigt mycket träning på att push jerka. Mest bakom nacken eftersom det är det som funkar någorlunda. Rätt tänk var när D sa att jag skulle fortsätta nedåt efter jerken, jag liksom låser mig. Men då gick det ganska bra. Fast frontrackat, njae....
Sidoplanka, hantlar och sånt.
Och sen, det värsta...6 minuter på Assault bike, max antal kalorier. Ville lägga av efter cirka en minut men David tyckte att det var en dålig idé. Till slut gick det ju. Kom upp i 70. Betyder något först när jag testar igen.

Onsdag - typ halva C&J-passet pga tidsbrist.

Fredag - hela (!) snatchpasset!

Söndag - hela (!!) C&J-passet!! Men gjorde A-delen så här: först pc och clean, sen tre pj bakom nacken. Det krävde tillräcklig koncentration bara det så jag höll mig bakom huvudet. Känns som att detta är årets utmaning! Totalsvag i armhävningarna. Och sista delen tog 14:17 mot 15:50 första gången så det var ju iaf bättre men magen höll inte i dag, sista varvet fick jag böja på knäna.

Min applewatch säger att jag har tränat 86 minuter i dag och, förutom dagens träning, gått 10,5 kilometer :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar