tisdag 10 april 2012

Tule

Nämen - redan träning med Jenny igen! Den här gången på Sats Tule. Eftersom jag fortfarande är begränsad pga vänsteraxeln får hon också köra mina specialpass. Vi har naturligtvis konsulterat vår pt David om detta. Självständiga? Nej, inte särskilt. Det finns väl en anledning till att man kör med pt. Och eftersom jag nu varvar mellan två pass var det redan i dag repetition på långfredagspasset;

A1.1 push press + 3 front squat ned i botten stanna 5sek i botten, 40kg x 3
A2.Direkt följt av 3 boxhopp 60 cm med nedkliv. 
Vila 2 min till A1.

Bra. Första varvet av boxhopp höll jag på att missa lådan varje hopp men det var helt borta de andra varven.

B.Bulgarian split squat 8/8 x 3 med 10 kiloshantlar. Vila 30 s mellan varje ben.

Halvbra. Men funkar. Det är balansen det hänger på.

C. 5RFT av: 15 thrusters 20kg, 20 utfallshopp, 10 burpees utan armhävning, 40 doubleunders

Tid 17:07 - sedär, en kapning på nästan två minuter :-) det är så konstigt, går liksom aldrig att lita på magkänslan = det kändes som att det gick mycket sämre än sist men tydligen inte!?!?

D1.Hollowrock AMSAP x 3   35/35/35
Vila 30s
D2. Kobran 3x8
Vila 30s
 
I dag är det karaktärsdanande att vara cyklist...blåst och regn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar