lördag 9 november 2013

Pass 4

Pass som senast förra måndagen:

1 snatch high pull + 3 snatch 27,5kg, öka 2,5 kg varje gång allt går bra.
Tycker att jag hade med mig mycket från torsdagstimmen och kunde fokusera bra i dag. Skulle säkert ha stampat hårdare såklart men ändå :-) ökar till 30 nästa gång.

B1. Marklyft 3x80 kg, 3x85 kg, 90 kg x 3+ öka 2,5 kg varje gång du klarar 5 eller fler på sista.
B2. Dips 3, 3, 3+
Jag hade verkligen tänkt att öka på marklyften men det gick inte med fler än fyra lyft det sista varvet, jag kom helt enkelt inte upp. Ett lyft mer än sist iofs. Bättring på dips: 3/3/4. Skoj, har inte ens klarat tre obrutna tre varv förut och fyra obrutna varv tre.

C. Sidoplanka 30/30x3 ingen vila mellan sidor.


Jo, just det, inledde med en pullup såklart då.

Ljust när jag gick in, tokmörkt och spöregn när jag kom ut igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar