onsdag 14 maj 2014

Tisdag på Infracity

Hann inte i skriva går men det här gjorde jag iaf, samma pass som förra söndagen:

A. E2M i 10 min 5 OHS+5 hängande ryckdrag+5 hängande styrkeryck utan att flytta fötter 20kg.

B.AMRAP 20min av:
  • 1 PC+ 1 clean+2 FS+ 1 Jerk 40kg, öka 2,5kg per varv .
  • 3 superstrikta armhävningar
Jahaja. Faktiskt riktigt nöjd = utan missar till och med 55 kg = ett steg upp. Men sen var jag för trött helt enkelt...tog en PC på 57,5 och la ner med någon minut kvar på tiden.

C.
  • Jämna minuter i 10 min: Häng i hollow i räcke (påbörjad strikt TTB) 20 sekunder
  • Ojämna minuter i 10 min: 10 frontrackade utfallssteg+5 pushpress 30kg

Bra pass totalt, var astrött efter jobbet och trodde det skulle kännas segt/tungt men nejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar